Το “άρωμα” του ίντερνετ και η Phygital προσέγγιση

Το “άρωμα” του ίντερνετ και η Phygital προσέγγιση

Έχουν περάσει πλεον δύο ολόκληρα χρόνια και όπως φαίνεται η πανδημία του COVID-19 έχει αφήσει έντονο το αποτύπωμα της στη ζωή μας.Είναι πλέον δεδομένο πως όλοι μας πια νιώθουμε ,σκεφτόμαστε  και πράττουμε διαφορετικά.Αποτελεί λοιπόν μια μεγάλη πρόκληση για όλους εμάς τους ανθρώπους των επιχειρήσεων να αντιληφθούμε και να προσαρμοστούμε σε αυτή τη νέα πραγματικότητα.

Τα συνεχόμενα lockdowns και η παραμονή στο σπίτι έπληξαν καίρια τον κλάδο των αρωμάτων και των καλλυντικών.Η απαγόρευση των επαφών και των συναναστροφών εκμηδένισαν σχεδόν τη φυσική μας ανάγκη να “αρέσουμε”. Κάθε τι που μας κάνει ελκυστικούς φαινόταν να μην έχει πια κανένα νόημα αφού περνούσαμε τις ώρες μας αγκαλιά με ένα τηλέφωνο και έναν υπολογιστή.

Οι παραπάνω συνθήκες δημιούργησαν νέες συνήθειες αναφορικά τόσο με τον τρόπο που εργαζόμαστε όσο και με τον τρόπο που καταναλώνουμε. Η τηλεργασία, η ραγδαία ανάπτυξη των ηλεκτρονικών αγορών αλλά και ο εθισμός μας στις κινητές συσκευές αποτελούν τη νέα πραγματικότητα.

Με μια γρήγορη ματιά θα δούμε ότι μετά την άρση των μέτρων προστασίας ο κλάδος των καλλυντικών βρίσκει το βηματισμό του πάλι σιγά σιγά, αφήνοντας όμως πίσω του πληγωμένες πολλές νεοφυείς και μικρές επιχειρήσεις που δεν είχαν το δίκτυο και τους απαιτούμενους πόρους να αντιμετωπίσουν αυτή την πρωτοφανή διαδικασία.

Η ανάπτυξη των on line αγορών προσφέρει  σίγουρα μια μεγαλύτερη ευκολία στο χρήστη και μια εξοικονόμηση χρόνου – η οποία με την αύξηση της τηλεργασίας τείνει να εξισορροπηθεί- τον κρατάει όμως ακόμη μακριά από τη δυνατότητα δοκιμής και καλύτερης κατανόησης των προϊόντων.

Το ίντερνετ δεν έχει άρωμα και η  εσωτερική ανάγκη μας για σύνδεση και ανθρώπινη επαφή θα διογκώνεται παράλληλα με τον εθισμό μας στον ψηφιακό κόσμο.

Το καινούριο στοίχημα λοιπόν στο νέο κόσμο του Phygital θα είναι να γεφυρώσουμε το ψηφιακό με το φυσικό κόσμο παρέχοντας μοναδικές και διαδραστικές εμπειρίες στον καταναλωτή.Ενδεχομένως στο μέλλον να ψηφιοποιηθούν όλες μας οι αισθήσεις συμπεριλαμβανομένης της όσφρησης, της γεύσης και της αφής. Έως τότε θα πρέπει να διατηρήσουμε αναλλοίωτη την ανθρώπινη μας υπόσταση εξισορροπώντας αρμονικά στο φυσικό και ψηφιακό κόσμο με γνώμονα πάντα τη βελτίωση των συνθηκών ζωής των συνανθρώπων μας.

Related Posts